Abonnementsbetingelser

Kære abonnent

Når du køber et abonnement hos Bydelsaviserne, accepterer du samtidig vores abonnementsbetingelser, som vi forudsætter du har læst forud for købet. 

Betaling og fornyelse
Vi tilbyder to typer af abonnement:
- Månedsabonnement (29 kr. med 30 dages prøveperiode)
- Årsabonnement (290 kr. med 30 dages prøveperiode)

Du vælger abonnementstype på bestillingssiden. Efter bestilling starter prøveperioden. Efter prøveperioden trækkes beløbet for det valgte abonnement hvis det ikke er opsagt. Vi sender en kvittering for dit køb via mail.

Abonnementet fornys automatisk, med mindre det er opsagt. Opsigelse sker via selvbetjeningen, som du finder nederst på orestad-avis.dk. Her kan du også ændre dine betalingsoplysninger (nyt kort mv.)

Al betaling skal foregå online via vores betalingsside. Ønsker du en faktura efterfølgende, kan vi fremsende den pr. e-mail med påført abonnementsperiode osv. 
Når du tegner abonnement, har du pligt til at afgive rigtige oplysninger vedr. betalingskort mv. Der er ingen bindingsperiode udover det bestilte abonnement.

Prisændringer
Prisændringer vil ikke gælde løbende abonnementer, men kun vedrørende nytegning eller gentegning af abonnementer. 

Fortrydelsesret
De har ret til at fortryde dit abonnementskøb inden for 14 dage. I så fald skal du os en mail herom inden fortrydelsesfristen er udløbet. Hvis du udøver din fortrydelsesret indenfor 14 dage, refunderer vi seneste betaling, senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om fortrydelse.

Opsigelse
Når den gratis prøvefperiode er udløbet, fortsætter abonnementet automatisk, med mindre der er opsagt inden prøveperiodens udløb.
Har du opsagt abonnementet, vil vi kontakte dig én gang efterfølgende, for at høre om din oplevelse, og med nyt tilbud om abonnement.

Digital adgang
Adgang til Bydelsavisernes digitale tjenester er personlig og giver adgang for én bruger. For flerbrugeraftaler kontakt os venligst via mail info@orestad-avis.dk.

Ændringer
Bydelsaviserne har til enhver tid ret til at ændre sine abonnementsbetingelser. I forbindelse med væsentlige ændringer - f.eks. ændring af priser - vil vi informere dig om dem med mindst en måneds varsel. De gældende abonnementsbetingelser kan til enhver tid læses her på siden. Vi sender gerne abonnementsbetingelserne til dig via mail. Spørgsmål til abonnement sker ved at sende en e-mail til info@orestad-avis.dk eller ringe til Kundeservice på tlf. +45 31 15 30 40

Kommunikationsvilkår
Du vil i nødvendigt omfang modtage e-mails og sms’er fra Bydelsaviserne vedrørende tekniske problemer, betaling, levering, ændringer af abonnementsvilkår m.m. Desuden vil du modtage velkomstmails i forbindelse med dit køb, ligesom du får tilsendt tilbud om fordele og nye abonnementsformer, hvis du en dag stopper dit abonnement. I mailen kan du altid afmelde dig yderligere mails.

Endvidere vil Bydelsaviserne kunne kontakte dig via e-mails, telefonopkald og sms’er vedrørende redaktionelle historier og temaer, kundefordele, nye abonnementsmuligheder og tilbud. Du kan til enhver tid frabede dig at modtage disse ved at afmelde i selve e-mailen eller sms’en. Du kan også kontakte Kundeservice med besked om afmelding, jf. markedsføringslovens regler herom.

Levering og reklamation
Reklamation over manglende adgang til orestad-avis.dk eller manglende nyhedsbreve mv. sendes til info@orstad-avis.dk. Vi retter fejlen hurtigst muligt. Har du ikke adgang til dine købte produkter i mere end 48 timer, vil vi godtgøre dig for dette i næste abonnementsperiode.

Bydelsaviserne er ikke erstatningsansvarlig over for dig og godtgør ikke manglende levering af produkt, såfremt den manglende levering skyldes force majeure. Dette kan være, men er ikke begrænset til, krig, brand eller vejrlig og naturkatastrofer.